Den hårda i mitten

Satt precis och pratade med min kära vän. Tror inte jag bör avslöja vem det är men, han är inte från stan i alla fall. Denna hane jämförde precis ett pekdon( den lilla blå eller röda pluppen i mitten på ett laptoptangentbord som kan användas som mus) med en klitoris, med förklaringen:

"en hård sak i mitten som man försiktigt kan röra vid, trycker man för hårt så händer inget alls
"


Anonym: jag tror jag behöver ligga..
Mimi:  aa jag tror faktiskt du skulle behöva det..
Anonym: ingen som ställer upp bara..
M: ääh.. du har hela stockholm ju
A: vill du ha bevis?
M: o hur fan skulle du kunna bevisa det?
A:Vill du ligga med mig?

Klockrenaste på länge!

För övrigt så är mitt pekdon borta. ngn som har sett det?


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback