Halva är bättre än inget.. Ellerr?

Tja! Nu jävlar måste vi bli bättre på det här med att skriva så fort det händer något nytt! Det har ju blivit en markant skillnad på antal besökare per dag här på senaste.. Galet! MEN! det finns bara två personer att skylla, och det är oss!

Jag (Mimi) är helt seg på att skriva just nu av okänd anledning, Carro hon slänger in något fiffigt ibland.. Men vi är båda helt värdelösa.. Detta kan dock bero på att vi har haft lite av en Action-Torka på senaste.. Inte hänt så mycket...

Men jag var ju faktiskt på Magaluf-Reunion Kryssning till Tallin i helgen (14-16 Nov).... Och det var tammefan dunderkul! Here we go!

Det började med att jag mötte upp min favorit-norsk på T-centralen i stockholm.. Där blev jag alltså NEKAD att köpa en bärs på ett jävla café???? är det möjligt?  hur som helst, innan jag triggar upp mig själv på det igen så går vi vidare.. vi möter upp Maria och två kompisar till henne.. Sätter oss på FEL tunnelbana (hur fan?..) Till sist så är vi iallafall framme vid Frihamnsterminalen och vår resa kan påbörjas....

Inne på Terminalen står två st 22" toppar som bara skrålar ut musik! Heeeeelt insane! man blev ju taggad av att bara åka rulltrappan upp liksom! Vi checkar in och drar oss till hytten, kollar in båten och lite annat ointressant...

18.00

nu.. nu öppnar taxfree'n.... HELA båten står i kö för att komma in.. Vi? vi bara gled förbi hela skiten och slog oss fram till ölen! Det var crazy! Aja, det var enorm kö där inne så vi förlorade typ en timme där..

Sen var det bara att korka upp och påbörja det vi kom för: IN I DIMMAN!

Under Middagsbuffén så träffade jag på några "grabbar" vid namn Torgny och Patrik. Det visade sig att Patrik var känd Enduro-förare och Togga var hans "Coach"! Dom var grymt härliga och vi hängde ihop en del.. för lite dock.  Men men..

Jag slarvade bort min älskade svart-vita sjal, Stjälpte kvinnor i högklackat nedför trappor, slogs med en kille i banantröja, flög genom korridorerna osv.. Jag har alltså blåmärken och sår överallt.. Men faaaaaaan vad värt det är...

Magaluf Reunion  Tallin -08
JA TACK!!!!!

Hur som helst..jag träffade världssköna skåningar på vägen tillbaka till hytten på lördagsmorgonen.. Det gick till så att jag vinglar fram genom korridoren och ser en öppen dörr... "Oh nooes..."  Flyger in och sätter mig på stackarn som låg och sov och börjar klappa honom på bröstet och prata med medlidande i orden..:

                                     "håriga apan håriga apaaan!!!"
Håriga apan svarar:  "ska jag raka mig då...?" med astrött röst..
                                     "Nej nej nej det är okay det är okay... det är manligt!!"
Apan:                           "aah.. manligt ja.."
                                     "Jaaa, det är manligt, håriga apaan!! håriga aapan!!"



Ja stackars skåningar... Conny har berättat i efterhand att de sa:
"när hon blir nykter vågar hon inte prata med oss... "

HAHAH TJI FICK NI!!!

Klockrent.. Jag skrattar bara jag tänkter på't... fyfan... hur som helst.. Jag somnade vid halv 12 på lördagsmorgonen.. vaknar igen vid 2 och ska bestämt av i tallin.. men jag var ju verkligen inte nykter än... så det gick som det gick. Kom av till terminalen, såg en spritbutik (innan man ens gått ut genom tullen), drar in, köper en flaska Wild Africa till pappa och en liten jävla Jägerflaska till mig. sen var det bara att dra tillbaka till båten igen... Skönt som fan! haha

Festar fan i ett dygn till... orkar inte dra alla detaljer, det var iallafall heeeeeelt galet! aldrig varit med om något värre! så jävla dunderkul!

När man vaknade på söndagen så var det direkt in till skåningarnas hytt o dra en bärs.. av båten, till t-centralen, lämna av alla grejjer i skåpen. In på en liten bar som hette The Laughing Duck.. Där satt vi hela söndagen och drack bärs och skrattade. Vi hade sjukt kul. Jag drack omedvetet upp en liten fluga som vi döpte till Anders.. vi döpte krogägaren till Calle och någon dude vi kallade för Bill skulle dansa på vårt bord i leopardstring.. det hände dock aldrig... booring...

Sen kom Chris och hälsade på.. =) Askul eftersom vi inte setts på nästan ett år. honom ska jag tammefan se mer av! Drog ett par bärs och asgarvade, han berättade världens roligaste fyllehistoria.. har aldrig skrattat så mycket åt något som någon berättat förut.. haha..

Jaja, Jag älskar den här helgen.. kan fan inte vänta tills nästa år!! Skåningarna och jag.. vilket jävla gäng. den enda som saknas är tammefan Carro, sen är vi fullt team! Nästa år kommer bli helt insane! :)) Längtar som fan och deppar över att det bara har gått en vecka sen vi stack, det betyder att det är långt kvar tills nästa gång...

Carro min älskling, kommer inte du med -09 så dödar jag ett spädbarn.


Mimi och Matthias på The Laughing Duck. Söndagen den 16e November!

Mimsan lagom sliten efter en helhelg på en enorm båt.
Här sitter jag med (en öl självklart) och Matthias från skånegänget.
Grymt!


Over and Out 

 //Mimi   \../

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback