Carro stickar!

Mimi lever! Och jag lever också, typ!

Tur att någon håller bloggen levande med citat (som förmodligen bara jag själv förstår fnissar åt), men se det som ett dåligt filleravsnitt av Bleach. Och ni har ju tappert besökt sidan trots allt, så ni väntar bara på något gott va?

Jag har börjat sticka idag! Tanten jag köpte garn av tittade på mig med misstro när jag sa att jag skulle sticka pannband med namn på. Hon frågade vad det skulle stå och jag debatterade om jag skulle ge henne hjärtattack och skrika HOMOKATT FFS i hennes ansikte, men nää... Jag förblev diskret och bara "äh lite bokstäver bara". Kan man dock använda gratis ätpinnar från stammishaket istället för stickor? Har någon koll? Jag testar i allafall!

Hann sticka typ två maskor efter googlad beskrivning (hade te och Lasse Stefanz i bakgrunden) innan jag slängde helvetes kärringsysslan åt helvete och drog igång Celldweller. Då jävlar gick stickningen som på räls, jag hann ett helt varv! Sen satt jag mest och googlade på "ugly knittings"


Stickade inälvor?


En stickad fitta? Varmt och gosigt på vintern!

Men det är så depprimerande när jag vet precis vad min andra hälft har för sig och jag, så jag blev tvungen att deppa lite och ringa runt folk. Mamma svor jag åt, Josse bad jag dra åt helvete och övriga blev jag bara svartsjuka på så jag ringde min trogna nördvän.

Efter "Jag är ingen diktare så tyvär blir det inget skoj men jag höll vad jag lovade och det är ju lite utav ett under, shit va dunder" kändes sömn som ett alternativ MEN DÅ fick jag syn på cola! Ändrade planer, och jag blev genast sprudlande lycklig igen. Åt helvete med livet, Evert är bäst.

Vad har ni själva haft för er? Do tell, gärna snuskiga detaljer.

Kommentarer
Postat av: Mickan

lust o sticka en kuk åt mig...? ;)

2008-11-04 @ 19:44:07
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Edward

Make me this LOL

http://www.399animeshop.com/black-order-crest-brooch.jpg

2008-11-04 @ 21:11:56
URL: http://bakaman.bilddagboken.se
Postat av: Caroline.

@ Ed: Lol xD no. But if u change ur name to Elric i promise =)



@ Mickan: Jag ska sticka en goskuk till mig själv först.

2008-11-04 @ 22:09:09
URL: http://teamskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback