Team Skåne goes international

Jao, idag så satt jag och spånade på om vi skulle ta och skaffa oss en riktig hemsida och slippa förlita oss på blogg.se. Så jag glider på på Loopia.com och checkar vad det kostar att köpa en .se domän. Det visar sig att .com var betydligt billigare så jag kollar om mitt önskade namn var ledigt, vilket det till min stora lycka var. Jag hade egentligen aldrig planerat att köpa en adress, men min sjukliga besatthet för att fylla i formulär got me. (jag vet, besatthet av att fylla i formulär? men aja, sån är jag I guess..) Jag börjar fylla i namn, adress o allt sånt tjaffs. Absolut without the intention of buying. MEN... Knappen fanns där så blänkande och fin..

"Beställ"

Om det bara hade varit som på vilket normalt ställe som helst och funnits en ytterligare sida efter att man tryckt på beställ. Om det bara hade funnits någon slags "Bekräfta" knapp efter denna förjävliga beställ-knapp så hade detta aldrig hänt.. Men.. Jag får väl skylla mig själv och mina begär efter att klicka på just de knappar man inte borde klicka på utan att tänka efter antar jag...

Så nu har jag i alla fall köpt www.teamskåne.com (Ja, med Å)... Coming up in the near future I guess!

//Mimi mitt i natten

Kommentarer
Postat av: Matthias

Du och dina knappar =)

2008-11-26 @ 12:59:49
URL: http://teamdyngraka.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Ett steg närmare världsherravälde!

2008-11-26 @ 15:06:12
URL: http://teamskane.blogg.se/
Postat av: Marcus

Kör hårt mimi, bra val med å när du kör en .com så ALLA många som använder å kan se den med :)

2008-11-28 @ 00:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback