Team Skånes Festbibel

TEAM SKÅNES FESTBIBEL

In stores December 2009



I fredags när jag, Carro,min gamle barndomsvän Acke och Daniel satt och pratade så kom vi fram till att vi ska skriva en bok. Låter som en finfin idé eller hur? I boken så ska vi främst sammanställa de roligaste bitarna i vårt überintressanta ungdomsliv samt ge tips till er äventyrslystna läsare...

Än har vi inte riktigt kommit fram till hur eller varför vi ska göra det här, men det ska nog gå bra!

Nu måste jag lyssna på min rara lärare som pratar om RAID konfigurationer bland SCSI diskar.... Sounds Interesting doesnt it?




Lite kul så här på måndagseftermiddagen....

Mimis Intelligenta klass's diskussioner....

Fredrik: Det är väl en helt annan sak att slicka på en toaring än att suga på en penna?

Jotte: Om jag fick välja mellan en nytvättad toa och pennan så skulle jag välja pennan

Fredrik: jaa om den är nytvättad ja..

Jotte: Fan jag har såhär stånd nu..

Mimi: va?

Jotte: Antingen hugger jag av din stortå nu eller så slickar du under filles fot...

Fredrik: Inget frågepapper? Jag trodde det var som i göteborg...

Kommentarer
Postat av: Edward

1 for me pl0x XD

2008-11-12 @ 15:37:08
URL: http://bakaman.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback