Den dagliga dissen av motiv

Hachi ハチ/./ hikikomori säger (20:06):
jag blev klokare när jag fyllde 18

Motiv. säger (20:06):
nej

Hachi ハチ/./ hikikomori säger (20:06):
jo faktiskt, jag har inte gjort så många misstag sedan dess

Motiv. säger (20:07):
nehe ? så jag var ett misstag.. tack för det

Hachi ハチ/./ hikikomori säger (20:07):
det har jag inte sagt

Motiv. säger (20:07):
ta en titt på din föregående mening

Hachi ハチ/./ hikikomori säger (20:08):
nämnde jag ditt namn i den meningen kanske?

Motiv. säger (20:08):
nope meeen. ändå.. vi prata om dig o mig o du nämner misstag

Hachi ハチ/./ hikikomori säger (20:09):
aouch du kom på mig... jag glömmer ibland att du förstår subtila meddelanden

Kommentarer
Postat av: Mimi

haha den där jäveln alltså...

2008-10-31 @ 11:35:08
URL: http://teamskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback