Ena halvan av TS ger sig ut på spåret

Den här gången håller jag mig till eljusspåret snarare än random desinationer med tåget, men det kommer säkerligen komma en hel del sånna också framöver. Jag har faktiskt klurat ut en hel del att göra, tänk vad lite frisk luft utan nikotin kan göra!

Nu är det så att jag har utvecklat ett program som ska ge maximal effekt, så min äventyrskraft är ännu starkare! Klockan 23 varje kväll kommer jag ge mig ut i mörkret och springa 30-60 minuter beroende på väder och läxhög. Första passet blev nyss avklarat (45 minuter för den som undrar) och självklart var det Nanne Grönwall och Magnus Uggla på repeat, Mimis och mina theme-songs. Dessutom ska jag pallra mig till centralbadet och hämta ut mitt kort, så kan man leka val i den poolen på helgerna.



Innan sommaren när jag fortfarande levde på blåbärssoppa
och solade bort både bilringar och hjärnceller.


Här var jag stark! Se bara på [insert name of random person on krogen], visst ser han imponerad ut? Jag vill minnas att han utbrast:
"Nejmen! Vad gör en amazon som dig här? Borde du inte vara i skogen och jaga björn!"


Kommentarer
Postat av: Mimi

vem är det där? xD och VAR är det där? jag känner ju igen parveln. jag är måttligt säker på att jag var med.. var väl en lite för stor mängd alkohol som var konsumerad för att komma ihåg detta... :D DET ÄR SÅ DET SKA VARA!!!

2008-10-02 @ 08:18:02
Postat av: Anton

Haha, jag vet vem han är, han heter Björn och går på ITG.

2008-10-05 @ 01:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback