Gris i moské

Jag fick just en vision. Min käre klasskamrat Sabina kom med den ganska korkade men samtidigt betydelsefulla frågan:

Mimi, Vad händer egentligen om man släpper in en gris i en moské?

Jag blir lite smått shockad över den oväntade frågan och svarar att jag inte har någon aning och varför det skulle hända någonting alls. Men hon förklarade rätt smidigt

 "men måste man inte liksom riva hela huset då? eftersom att grisen är typ oren?"...

Hon har ganska rätt egentligen, men jag kom att fundera på samma fråga själv här. Var precis på väg att smsa min bättre hälft om att vi verkligen måste släppa in en gris i en Moské bara för att se folks reaktioner. Så Carro, här har vi det. Höstens höjdpunkt.


Men bara för att försäkra alla läsare, det var inte vi!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

men visste ni inte att det HAR hänt här i Uppsala en gång förut?? Men vad som hände vetti fan dock... skiten står ju kvar iaf..xD

2008-10-03 @ 22:02:24
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback