Han försökte i allafall.

Mimi gav mig nyss en diskret utskällning för att jag varit dålig på att uppdatera. Men det är ju trevligare med kvalitet än kvantitet? Anyway...

Just nu är min andra halva i Stockholm, där har krogen tydligen öppet till 03 en Torsdag. Själv är jag mer av en torrboll, stannar hemma och skaffar vuxenpoäng. Just nu sitter jag och skriver ett PM (som blivit 15 sidor i skrivande stund) och min far försökte nyss låtsas vara akademisk genom att erbjuda sig att korrläsa den. Han drog på sig glasögonen och rynkade ögonbrynen... Nu skulle han minsann få hjälpa sin dotter!

Han var allvarligt talat sådär jättelycklig som bara pappor kan vara. När dom känner sig viktiga och delaktiga. Dock varade hans sinnesstämning inte speciellt länge, ungefär 2 minuter.

Han kom till frågeställningen, suckade och tog av sig glasögonen. Han förstod inte vad det stod. Detta debatterade han över i en halvtimme innan han ropade att han läst klart. Aja, han försökte ju i allafall hjälpa till.

Och då kommer vi till meningen med inlägget: Det är tanken som räknas! (så länge inte tankar blir till monologer a'la Hamlet).



Carros pappa i egen hög personlighet. Vi ser vartifrån mina hobbies kommer (cigg och shots!).
Fast pappa röker egentligen inte, här SMYGRÖKER han för sin flickvän (som själv är rökare) på
fyllan i en liten bar i Rom. Väldigt diskret, han lyckades verkligen. Hon tog kortet, lol.


Kommentarer
Postat av: Edward

If thats a shot(in the pic) in your eyes, Im soooo gonna get busted next week XD



Hehe have fun Carro, don't sit still too long, thats my job xD

2008-10-16 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback