Jag har aldrig

Team skåne inledde årets första gemensamma utgång i år med något så banalt som "jag har aldrig". Medverkande var nästan hela familjen Rosén/Roug och en del Nicolaisen/Mattsson fanns även med i startfältet.

Det började med frågor som: "jag har aldrig ätit pasta" som snabbt eskalerade till frågor som "jag har aldrig haft matsex, lesbiskt sex eller analsex".

Kan tilläggas att 40+ i sällskapet hade gjort det mesta.
"Jag slår vad om att du hade grädde på klitoris" utbrast G förfärat innan han smet in i sovrummet för att överlägga för sig själv.

Idag är det för övrigt väldigt fint väder ute, inte alls lång tid kvar till birdie (Mimi, när kommer bilder på tröjorna upp?) och vi har faktiskt påsklov.

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback