Ts blir äldre

Halloj,
Var ett tag sedan vi såg en uppdatering på bloggen, men vi har varit upptagna med respektive personliga problem och demoner. Team Skåne är inte omänskliga, tyvärr, även om vi ibland önskade det.

I skrivande stund har Mimi begett sig av mot Danmark (och vår kära hemort SKÅNE) och som sig bör har kvinnan (för andra året i rad trots många påminnelser, diskreta som odiskreta) återigen glömt min heliga födelsedag. Jag var faktiskt lite knäckt ett tag innan jag bestämde mig för att förlåta i utbyte mot en platta dansk öl, tänk vad billig jag är.

Får göra det bästa av situationen, supa mig jävligt full och kanske att jag prata med mig själv i tron om att det är Mimi som pratar tillbaka. Önska mig lycka till. In i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback