FUBAR

Min fredag har varit en av de sjukaste på länge. Festade ute hos Tommie I Gåvan. Eftersom ingen av oss har speciellt mycket minnen från kvällen så får jag punkta upp det på något smidigt sätt.

  • Jag vaknade halvnaken med handklovar i Stephans säng. Med en judestjärna tatuerad på foten.
  • Stephan vaknade bredvid mig, med "Mimi<3" tatuerat på båda benen.
  • Björn vaknade med "I WAS HEED" tatuerat på benet. meningen var att det skulle stå "I WAS HERE"
  • Jag och Björn hade stått och lappat till varandra i sovrummet. Med knytnävarna.. (?)
  • Hade även suttit på Stephan på vardagsrumsgolvet och strypt och slagit honom.. (?)
  • Phille mådde skit och spenderade större delen av kvällen med att räva från ballen.
  • Stefan E var tydligen bra tankad och försvann nån gång under kvällen, ingen som minns när.
  • Björn-ja, I got lucky på nåt sätt igår i alla fall. Mimi-ah vadårå?. Björn-ja fan det lukta fitta om fingrarna när jag vakna!
  • En brud kommer "Tja, Mimi!".. Jag funderar i 10 år.. Så säger hon "Vi gick på samma dagis!!" Fatta om jag lollade!?


Okay, så jag har en judestjärna tatuerad på foten..





//Mimi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback