Rötjut & BMW M5 Inc.

Hej hej hej på er icke-existerande läsare!

Jag sitter nu här, ensam på min säng och dricker rödvin.. väntar på att Bjacke Hängpung ska komma och hämta mig i en mycket fin bil. Sen blir det fest fest fest och massa öl. Pojkarna har varit så gulliga & köpt bärs tillfället i ära. De ska gästas av en mycket vacker celebritet, nämligen.... gissa? MIG!!! MAHAHAHA....... vinet börjar inverka på min späda kropp...

Hur som helst, 68 dagar kvar!

(försökte ta ett kort på mig i skrivande stund, bara för att visa hur jag har det här i min west coast choppers tröja och mickans sjal. Men insåg snabbt att jag inte har kamerakabeln. dvs, det är kört. får bli en jävel på nåt random istället!)

Puss och hej!


Grisen som vi skulle släppa in i Uppsala Moskén..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback