Utgång med mor & kollegor

I lördags var det fest. Var ut med morsan och hennes jobbarkompisar. Det började hemma hos oss där det var lite tilltugg och vin. Jag gjorde vad jag kunde för att få i mig nånting över huvudtaget. Men det släppte sen.

Vi går ner till Baren Baren vid 9, där blir jag attackerad av en överdrivet kärleksfull gubbe. Alla var jättevackra enligt honom. Vi i gänget finner honom otroligt tacksam att ljuga ihop en historia för.

 Det slutade med att Mamma och hennes otroligt alkoholglade kollega var gifta och jag var deras barn. Mamma var muslim. Jag var lesbisk och bodde tillsammans med Mari i en strandvilla med 15 katter. Anette var prästinna och Jag dyrkade Satan. Det roligaste var att gubben gick på alltihop!! Han svalde hela skiten!!

Ännu roligare var det näår mamma skulle gå på toa. Hon kommer utspringandes direkt och skriker "NÅN HAR SKITIT BREDVID TOAN!!!" så är det någon dum jävel som har satt sig bredvid toan och lagt en kabel?

 En stund senare blir Anders utkastad från BB och vi beger oss vidare till Shamrock. Där blir det en vild diskussion om att tjejer inte bajsar, vi får sällskap av trubadur fejken Stefan som sjunger sånger han inte kan texterna på. Sen blir det vidare till Burger King. När vi ska därifrån så säger vakten "Hejdå Guldhatten!" Det visar sig att han hade sett mig på Max, kvällen efter Mickans inflyttningsfest. Jag som inte ens minns att jag varit på Max den kvällen.. lämnar BK aningen shockad...

Sjuk, tidig och rolig kväll. Och inga direkta tjaffs! Underbart!


Mamma på Picnic i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback